Skip til hoved indholdet Min side Min side

Klagemulighed

Klagemulighed

Klagevejledning

Hvis du har klaget til Middelfart Fjernvarme a.m.b.a., og du ikke er tilfreds med svaret/afgørelsen, som Middelfart Fjernvarme træffer, skal du sikre dig, at du som minimum har afgørelsen på skrift, fx i en e-mail eller i et brev.

Middelfart Fjernvarmes afgørelse om ikke at give dig medhold – eller kun give dig delvis medhold – kan indbringes som en civilretlig tvist ved Ankenævnet på Energiområdet.

Ankenævnet på Energiområdet

Carl Jacobsens Vej 35,

2500 Valby

Tlf.: 4171 5000

post@energianke.dk

Du kan læse mere om klagesager på ankenævnets hjemmeside: www.energianke.dk

På hjemmesiden www.forbrug.dk kan du indgive en klage , vælg "energi” og følg instruktionen.

Det koster et klagegebyr på at få en sag behandlet. Hvis du som forbruger får medhold i klagen, får forbrugeren gebyret tilbagebetalt.

Vær opmærksom på at Energitilsynet og Energiankenævnet også er klageinstanser for mere generelle spørgsmål på fjernvarmeområdet: Du finder oplysningerne om klagemulighederne på www.energitilsynet.dk og www.ekn.dk

Driftsstatus

Middelfart Fjernvarme a.m.b.a.

Skærgårdsvej 2

5500 Middelfart

Vagt tlf.: 6441 0342

CVR: 28621027

Bank: 0755 7550126500

EAN: 5790 0021 96829

Mobilpay 30443

Telefon: 6441 0342
post@middelfartfjernvarme.dk

Vagttelefon

Ved akutte tekniske problemer uden for åbningstid kan den vagthavende kontaktes på telefon 6441 0342